onsdag den 24. december 2014

Glædelig jul

Jeg vil ønske jer allesammen en glædelig jul.
Jeg håber at I nyder dagen, med hvad den har at bringe for den enkelte.
Dette er vores julepynt i år. Det har været så hyggeligt at tænde kalenderlys hver dag, og bare se på alle nisserne og englene.
 Vi, min mand og jeg, startede dagen med en lille "date" hvor vi satte og udenfor med varm kakao, clementiner, marcipanbrød og julemusik. Det var rigtig hyggeligt og roligt. Det har været en tradition for os i alle de år vi har været sammen, at vi starter julen med noget hyggeligt for os selv. Den tradition er vi rigtig glade for, og jeg håber at vi kommer til at beholde den for altid.
Efter vores lille date, var vi til fødselsdags brunch for min lille niece Sóley som vi både fik og mistede for precis et år siden. Det var en hyggelig stund med den nærmeste familie hvor hun fyldte vores tanker. Der var både kage med et lys, balloner med helium som vi skrev hilsener på, stjernekastere og en lanterne som blev sendt op til hende.
Lige nu tager jeg en pause herhjemme, jeg ville have været i kirke, men jeg kunne mærke at jeg lige skulle tage en pause hvis overskudet rigtig skal være til stede i aften. Så jeg tager lige en stund for mig selv med tæppe, blog og disneys juleshow.
I aften bliver vi 17 mennesker, vi skal være i festsalen her hvor vi bor, så det bliver rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til maden, hyggen og at give pakker.

Hvordan holder du juleaften?

Glædelig jul til jer, håber at I får en god dag på jeres måde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar