tirsdag den 11. november 2014

godt på vej, men tidspresset

Jeg strikker på en trøje i patent, som skal være klar allerede torsdag. Jeg troede at jeg havde til søndag, og det er faktist ret stor forskel, da det kun er 10 dage siden jeg fik garnet. Men jeg må bare klø på, og håbe på at jeg når at blive færdig.
Jeg er blevet færdig med bulen, den har taget sin tid, da den er 1 ret 1 vrang hele vejen.
Så nu skal jeg igång med ærmerne, og håber på at nå langt i aften.

I må gerne krydse fingre for at jeg når at blive færdig til tiden.

4 kommentarer:

  1. Det ser ihvertfald flot ud, det du nået. Jeg ville nok få strikket sådan en på et par måneder :-)
    KH Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina, jeg synes også at den er ret flot. Jeg har strikket en anden magen til, den tog mindst 8 måneder ;)

      Slet
  2. Jeg er sikker på, du når det

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone, det er dejligt at du tror på mig :) Jeg nåede det, men det var ret presset :)

      Slet