mandag den 27. oktober 2014

Vildt gode gaver

Nu er det næsten to måneder siden jeg havde fødselsdag, men jeg bliver simpelthen nødt til at vise jer nogle af de fantastisk gode gave jeg fik den dag.
Clinique moisture surge dagcreme og all about eyes serum samt en lækker sminkepung. Super lækkert, og helt klart noget jeg til enhver tid vil elske.
Så fik jeg også hele to(!) Kay Bojesen sangfugle, nemlig Ruth og Sunshine. Jeg ønskede mig en fugl, men fik hele to - og nu står de så fint og pynter på en hylde i stuen. Jeg er så glad for dem :)
Jeg fik også nye nike free sko. Jeg er så glad for mine andre nike free, der er sorte med pink og orange detaljer, og har brugt dem nærmest dagligt siden jeg fik dem, men jeg har et par gange luftet ønsket om et par sorte, og det fik jeg da sørme opfyldt. Og jeg er mega glad for dem. De er en lille smule større end de andre, og jeg passer dem med tykke sokker indenunder hvilket allerede er ret dejligt.
Jeg fik også en rigtig dejlig bluse (faktist to, den anden har jeg ikke taget billede af). Sort, enkel og pæn - i love it!
IKEA PS 2014 sengetøj. Rigtig dejlig kvalitet, og jeg er meget glad for den rimelig diskrete farve med det mere farvestrålende print. Jeg har et eller andet for sengetøj, det gør så stor en forskel i rummet, fordi sengen har så stor en flade. Så lækkert sengetøj er bare top lækkert! 
Og, som om det ikke var nok, har jeg også fået denne smukke seje fjällraven kånken i LILLA - jeg elsker lilla, og er helt pjattet med rygsækken.

Som I måske kan fornemme, så bliver jeg meget glad for gaver, og jeg er helt overvældet over alle de fine gaver jeg fik, og så overrasket, ydmyg og taknemmelig for at jeg fik så store gaver.
Jeg synes absolut ikke at gaver behøves at være store for at være gode, og jeg fik også et par handsker fra bilka, viskestykke fra H&M og en lipsglos som jeg også er virkelig glad for.

Hvad betyder gaver for dig?
Og nyder du at give og modtage gaver, eller er det bare noget der skal overstås?

1 kommentar:

  1. Det er da super skønne gaver, du har fået.
    Jeg elsker gaver, både at få og at give, og jeg bruger lang tid på at finde den helt rigtige gave, der passer til den, der skal have den

    SvarSlet