torsdag den 23. oktober 2014

Ulempen ved farveskiftegarn

Jeg er igang med at strikke en babydragt til min kommende niece, og jeg strikker den i lækker lyserød kauni. På benene har jeg strikket ca 1/3 af hver ben af gangen, og så skiftet garn over til det andet ben, da jeg gerne vil have at farverne flyder lidt ud i hinanden.
Men efter at benene var færdige, var der pludselig en knude på garnet, og så skiftede det farve fra lys pink til mørk pink. Øv - det var ikke det jeg havde planlagt. Efter at have strikket et stykke videre, besluttede jeg mig for at pille op igen til der hvor farven skifter. Så må jeg se om jeg kan finde et sted på garn nøglet hvor farven passer...

4 kommentarer:

  1. Dét er søreme surt, godt det trods alt er i babystørrelse, når du nu skulle pille op

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du har helt ret, heldigvis er det babystørrelse :)

      Slet
  2. Nej, det er da godt nok ærgeligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var! Men heldigvis er det jo babystørrelse, så det går jo alligvel forholdsvis hurtigt :)

      Slet