søndag den 26. oktober 2014

En dejlig ferie

Nu er det en uge siden vores efterårsferie på Færøerne sluttede.
Det var en rigtig dejlig tur, hvor vi fik set familie og venner.
Jeg tog nærmest ingen billeder mens jeg var på Færøerne, og det var delvist bevidst. Jeg ville heller bare nyde at være i nuet og være sammen med familie og venner.

Dette billede tog jeg dog den ene dag, hvor jeg sad foran brændeovnen i vores kære hus. Vi har et hus i Fuglefjord på Færøerne, som er lejet ud mens vi bor i Danmark, men lige nu har vi ikke nogen lejer, og huset står til salg. Så vi boede i vores eget hus mens vi var hjemme, det var super lækkert, og vakte mange gode minder!
Et andt billede jeg fik taget var på min søsters konfirmationsdag. Jeg holder såå meget af hende <3 p="">
Et af det sidste billede jeg tog, er af disse huer som jeg har strikket. De er til nogen i familien, og det er julegaver. Vi skal nemlig ikke til Færøerne igen til jul, så jeg havde ordnet alle julegave før vi rejste til Færøerne.

Faktaboks:
Strik nummer i år: 19 og 20
Lavet til: julegave til nogen i familien
Opskrift: en opskrift jeg har sammensat. Jeg lægger den på bloggen en af dagene.
Størrelse: teenager
Pinde: 4 og 4,5 mm
Garn: Bamboo strømpegarn, strikket dobbelt
Lager, rester elle nyindkøbt: Nyindkøbt
Vægt / meter: 50 g / 200 m pr hue
Strikket af garn købt før 2014: 1,410 kg
Strikket i alt i år: 2,355 kg / 8,325 km


Ingen kommentarer:

Send en kommentar