søndag den 14. april 2013

Hyggesokker

Jeg har strikket et par tykke strømper til mig selv af järbo strømpegarn. De er strikket i yndlingsfarven lilla, og jeg er tilfreds med farveskiftet og begge strømperne, selvom de ikke er helt ens, men det er nu helt okey :)
Jeg startede på strømperne i december, men det er nu absolut ikke fordi de tager så lang tid at strikke at de først er færdige nu for en måneds tid siden.

Der er i øvrigt en god grund til at der har været stille på bloggen, vi har nemlig været på ferie ;) mere om det i næste indlæg...

Faktaboks
Strik nummer i år: 17
Lavet til: mig selv 

Opskrift: på banderolen
Ændringer: ingen, så vidt jeg husker
Størrelse: 38, og så kommer de langt op på læggen
Garn: Järbo raggi garn
Lager, rester eller nyindkøbt: Købt engang i 2012
Vægt / meter: 15/ g / 225 m
Strikket af garn købt før 2013: 2,370kg
Strikket i alt i år: 3,100kg / 9,965 km



Ingen kommentarer:

Send en kommentar