torsdag den 14. februar 2013

Valentines kort

I dag er det valentines dag, og jeg kan godt lide at gøre lidt ud af det.
Derfor har jeg sendt valentines kort til begge mine brødre som bor i Danmark. Kortene er hjemmelavede og blot en lille tanke sammen med noget cadbury chokolade jeg sendte med.
Min mand får selvfølgelig også et kort og en lille gave når han kommer hjem :)
De to hjemmelavede kort, tre hjerte i forskellige størrelser med skumpuder imellem og dekoreret med hjerter. Den lille klemme er et knus, da "klemm" på færøsk betyder knus :)

Bagsiden af det ene kort.
Det er første gang jeg skriver 4 modtagere på kortet til Miriam. Hun skal nemlig være storesøster, og jeg skal være faster igen! :)
Jeg glæder mig utrolig meget, og føler allerede meget for barnet, så på en måde føler jeg at jeg allerede er faster til to :) den følelse blev heller ikke mindre da jeg i dag så scanningsbillede af den lille gulkump <3 p="">

Laver du noget ud af valentinesday?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar