torsdag den 10. maj 2012

Erla Perla

Jeg vil lige vise jer nogle smykker jeg har bestilt fra en der kalder sig Erla-Perla
Hun laver skønne og farverige smykker af forskellige slags

Her fx er mit yndlings armbånd pt. Lila lammeskindssnor med perler i flere farver

Forskellige øreringe og armbåndet

Og så mine yndlings øreringe som er gule

Yndlings øreringene fra Erla-Perla. Love them! <3

Erla-Perla har en profil på facebook hvorfra hun sælger sine smykker. Hun arbejder fuld tid med at lave smykker, så der kommer også nye ting nu og da. Gå ind på hendes facebook side og bliv fristet. Jeg er ihvertfald fristet til at købe alt muligt derinde fra :)

P.s. dette indlæg er på ingen måde sponsoreret. Jeg ville bare dele de smukke smykker med jer, for de kan virkelig peppe et ellers kedeligt look op til noget der er lidt mere frisk at se på :)

2 kommentarer:

  1. Det er altid en god måde at pifte sit tøj op med lidt nye farvede smykker. Kan godt forstå, du er glad for dem

    SvarSlet
  2. Det er nogle meget søde smykker, dem kan jeg godt forstå du gerne vil vise.

    SvarSlet