tirsdag den 31. januar 2012

Biblioteket er en skat

Forleden var jeg på biblioteket og med hjem kom disse fire bøger. Tre af dem handler om strik og en om klip. Jeg er specielt vild med bogen "selbuvotten". Der er SÅ mange fine vanter, kunne godt tænke mig at strikke dem allesammen (næsten ;)
...og jeg er da allerede gået i gang :) To vanter er det blevet til indtil videre... Den rød/hvide er blevet for stor, så den vil jeg prøve og se om jeg kan valke så den kommer til at passe min svigermor.

Hvad med dig, låner du også krea bøger på biblioteket?

4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med de smukke vanter, men jeg får aldrig selv strikket dem; mine er købt på Færøerne, og jeg bruger dem dagligt.

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med biblioteket.
    Låner bøger, lydbøger, film .. Alt ..
    og kan næsten gå i panik ved tanken om evt nedlæggelse af det lokale ..
    Det er smukke vanter du viser os
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Jeg har den med nordisk strik og synes at den er rigtig fin og nem at gå til/blive inspireret af :-)

    Og ja, det er skønt at kunne låne alle disse fine bøger på biblioteket.

    SvarSlet
  4. Lydert: Ja de er bare rigtig dejlige! Jeg tror jeg vil strikke nogle par til at have som gaver.

    Mona: Ja biblioteket er altså virkelig fantastisk. Men det virker desværre somom at folk ikke rigtig er klar over den dejlige (gratis) mulighed de har.

    FrkTurkis: Velkommen til min blog, jeg følger trofast din :)
    Ja den er dejlig den med nordisk strik...
    P.s. meget søde drenge du har ;)

    SvarSlet