torsdag den 22. december 2011

Sirri bolschetrøje :)

Sådan! Nu får I lige nogle flere billeder af Sirri trøjen :)
Jeg er så glad for den, og jeg synes selv at den er meget smuk.
Sirri garn bærer rygte for at kradse meget, men efter vask synes jeg ikke at det kradser... men, jeg er jo også færing, så måske jeg ikke er så sart på det område.

Som jeg skrev i det andet indlæg, så har den været inde i mit hoved i et år, garnet har ligget i min kurv i cirka 4 måneder og så tog den kun lige over en uge at strikke... MEN jeg skal så skynde mig at sige, at i den uge lavede jeg ikke meget andet end at strikke... :)

Før jeg gik igang var jeg lidt i tvivl om den var FOR meget. For meget tivoli, for barnlig. Men det tror jeg nu ikke at den er, eller hvad? Glad er jeg ihvertfald for den, og jeg tror jeg kommer til at bruge den meget.




Faktaboks:
Opskrift: Ingen opskrift, men inspirationen har jeg fået på ravelry og mønstrene og gamle færøske mønstre
Lavet til: MIG SELV! :)
Garn: Sirri 3ply
Købt/på lager: Det brune og det gule er købt til formålet mens farverne er rester her og herfra.
Pinde: nr 5 til kanterne og 7 til trøjen
Hot or Not: SÅ hot! Jeg er virkelig glad for den :)
Vægt / meter: 525g  / 1.040m  
Strik nummer i år: 45
Strikket i år (cirka): 9.485g / 27.230m

3 kommentarer:

  1. Din trøje er bare så smuk. Skønne farver til dig

    SvarSlet
  2. den er så flot, og slet ikke for meget - tværtimod
    god jul

    SvarSlet
  3. Jeg synes bestemt, den er lækker, og specielt i alle de smukke farver

    SvarSlet