onsdag den 21. september 2011

PINK

Selvom farvelegen som 3. sal til højre satte gang i, så vil jeg lige vise jer en farve mere herfra. Det er en farve som jeg altid har været meget glad for, og jeg tror at nærmest alle mine venner ville svare at dette er min yndlingsfarve...

Nemlig farven PINK! :)

Pink stearinlys fra vores bryllup for tre år siden

Endnu et pink stearinlys, stående på en glasplade jeg selv har lavet og med en sommerfugl som jeg engang fik fra en dreng som jeg var handicaphjælper for

Pink ramme med en tegning min niece Miriam gav mig lige før hun blev 2

Hjerter fra vores bryllup.
Vi ville egentlig have hængt dem op på væggen i vores soverværelse, men nu tror jeg bare vi dropper det, vi flytter jo til DK om mindre end tre måneder.

En af yndlingsperfumen. Touch of pink

Billede album med fantastiske billeder fra vores bryllup

Papir til kort som jeg købte i sidste uge

Min PINK spand og gulvmoppe :)
Jeg ville lyve hvis jeg sagde at denne ikke gør det sjovere at vaske gulv :)

Vores gamle strygebræt forklædt i et nydt betræk

Et strikkeprojekt som jeg lavede i 2008
Kjolen har været rigtig, rigtig meget brugt. Så meget at den var blevet lidt slidt, så nu har jeg lavet bærestykket af ny. Nu mangler jeg at sy vaffelsømmen og at sy perlene i.... Det tager lang tid, så gad vide hvornår jeg mon får taget mig sammen til at få det lavet.....

Min dejlige PINK iPod :)
Den er en gave fra Mr. J. Jeg fik den sidst jeg var indlagt (2010), og den betyder meget for mig

Noget af mit pink garn <3

Det var det jeg havde at vise for i dag. Jeg håber at I har nydt farvelegen, det har jeg ihvertfald.
Det har været virkelig sjovt at gå rundt og finde ting i bestemte farver, og jeg er også blevet mere obs på det jeg ser rundt omkring.... Det hænger også meget godt sammen med det vi er igang med i gruppen lige nu, nemlig mindfullness hvor det handler om at være til stede og lave en ting af gangen.

Godnat, og god onsdag til jer alle :)

1 kommentar: