fredag den 8. juli 2011

TO DO #2

I denne uge vil jeg gerne afslutte endnu et strikke projekt (dem kommer der et par stykker af det næste stykke tid).
Dette projekt er en trøje til min svigerinde som hun skal have færdig før en festival der starter næste weekend, så det er også på tide at jeg får den færdig. På Færøerne er det nærmest blevet en tradition at folk har en hjemmestrikket sweater på til festival.
I sidste uge så jeg et indslag fra Go' morgen Danmark hvor de snakkede om festival outfits, og det slog mig virkelig hvor forskellig festival moden er i DK og på Færøerne, se bare billederne...


Held & Lykke til jer andre der også er i gang med TO DO - TA DA :)

Her er den så indtil videre... Men den skal da nok nå at blive færdig. Den skal have ranglan ærmer, og nu bliver jeg nok nødt til at smutte hvis jeg skal nå at blive færdig ;)

4 kommentarer:

  1. Hvor fantastisk med hjemmestrikkede sweaters festival :-) Den ser godt nok lækker ud - krydser fingre for du når det...

    SvarSlet
  2. Ah, no G! for me :( - will you be going? I hope you get the toyggja finished in time!

    SvarSlet
  3. lækker trøje, og sjovt med festivalmoden

    SvarSlet
  4. Tak :) Ja jeg synes også at det er totalt fedt med festival moden. Det er lige før jeg burde tage på festival kun for at få inspiration til nogle fede trøjer ;)

    SvarSlet