fredag den 8. juli 2011

oversize sweater til min lilleøster

Jeg nåede at få den færdig!! :D 
Jeg meldte mig jo til TO DO - TA DA hos westmose, hvor man skal vise nogle ting frem hver torsdag. Og det kunne nærmest ikke passe bedre, for min søster blev nemlig fejret i dag. Hun var vildt imponeret over at jeg nåede at blive færdig, og så blev hun også vildt glad for den. (så glad at hun ikke tog den af igen, selvom hun var i en super fin kjole indenunder)      ;-)




Min Silvia er glad, og så er jeg det selvfølgelig også! Men jeg kan altså stadig ikke forstå at min lille baby allerede er 13år...!! Det er jo så kort tid siden hun blev født, kom hjem fra hospitalet... og... og... phyh... Hvordan mon det bliver når/hvis jeg selv får børn, hehe ;)
Men færdig er den, og her kommer faktaboksen:


Faktaboks:
Opskrift: Navia
Lavet til: min søster Silvia
Garn: Navia duo, dobbelt
Købt/på lager: Lager
Pinde: 6 og 8
Hot or Not: Den blev godtaget af en kræsen 13-årig, så det må man sige er en succes :)
Vægt / meter: 335g / 1.200m 
Strik nummer i år: 23
Strikket i år (cirka): 4.565g / 12.700m

Ingen kommentarer:

Send en kommentar