tirsdag den 26. april 2011

Gudrun&Gudrun trøje til min mand

Så blev det igen min mands tur til at få noget strik. Denne gang var det i anledning af hans 25 års fødselsdag.
Han ønskede sig noget der ikke var alt for varmt, så derfor var denne trøje perfekt.


Han elsker gult, så derfor skulle han selvfølgelig have et gult lynlås i :)


Faktaboks:
Opskrift: ingen opskrift
Størrelse: størrelse Jóhan ;)
Lavet til: Min mand, Jóhan (gave)
Garn: Brun navia duo
Købt/på lager: Fra lageret :)
Pinde: Nr 4
Ændringer: ingen opskrift, men ændrede den lidt i forhold til den jeg lavede til min bror
Hot or Not: Hot! Han er glad for den, og han ser super lækker ud i den ;))
Vægt / meter: 325g / 1.170m
Strik nummer i år: nummer 13
Strikket i år (cirka): 1.950g / 6.830m

Ingen kommentarer:

Send en kommentar