tirsdag den 31. juli 2007

Siden sidst...


Siden sidst har jeg ikke lavet serlig meget :)
Jóhan kom hjem d. 21, og det var SÅ dejligt at se ham efter at han havde været i Danmark i tre uger og fortalt om Jesus.
Om mandagen (d. 23) havde vi planlagt en romantisk telt-tur det sted hvor vi blev kærester for snart 15 mdr siden. Aftenen før havde vi fået en masse teltudstyr på en festival der havde været, så det hele var perfekt. Eller... Nej...
Det var stort set intet der virkede efter planen. Da vi kom frem til det romantiske sted, var der så mange insekter at vi overhovedet ikke kunne holde det ud. Jeg ringede til mine bedsteforældre som er læger, for at høre om de havde et godt husråd. Min farmor troede at løg måske ville hjælpe.. Så vi kørte ned for at købe løg, en masse løg.. Det smurte vi så ind i vores hoveder og over det hele, med det resultat at vi lugtede af løg, og der stadig var lige så mange insekter.
Intet skulle ødelægge vores tur, men vi blev nødt til at ændre lidt på den, specielt da vi opdagede at telt stængerne ikke var kommet med, og pumpen til luftmadrassen ikke virkede...
Så grill-hygge blev udskiftet med pizza, og en nat i telt blev udskift med en nat i bilen.
Den næste dag skulle Jóhan i blodbanken, han har nemlig meldt sig som bloddonor. Jeg vil også rigtig gerne give blod, men da jeg har epilepsi, kan det desværre ikke lade sig gøre :( Men Jóhan og min far har meldt sig,, så jeg føler da at jeg gør forskel :)
Resten af dagen gik med en tur i svæmmehallen, en tur i byen, og endte hjemme ved mig hvor vi grillede i vores baghave, meget hyggeligt :)

Det var en VIRKELIG god og hyggelig tur selvom den ikke blev helt som forventet :)
(Billedet er fra en velykket teltur vi havde i maj)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar